2013-02-23

124. i väntan på (53 / 365)

7 kommentarer:

  1. Trista vänthallar spelar ju ingen roll om man bara behöver sitta en liten stund. Men blir det förseningar så blir det ju extra jobbigt när det ser ut så där.
    Perfekt bild till temat.

    SvaraRadera
  2. Jag har nog väntat i flera dygn på olika flygplatser trots mitt relativa korta liv. Men jag tycker fortfarande att flygplatser är otroligt spännande. Alltid drama, tusentals känslor och människor från hela världen.

    SvaraRadera
  3. Man får göra det bästa av situationen när man väntar! Snygg bild.

    SvaraRadera
  4. Härligt linjespel och fint skärpedjup i din bild. Det verkar inte vara rusningstid direkt. man kanske borde ha satt sofforna på andra ledden för att inte få hallen att se så fruktansvärt lång ut.
    Spännande bilder här på din blogg. Jag lägger den till min lista.

    SvaraRadera
  5. gillar färgerna i bilden!

    SvaraRadera
  6. Klockrent! Jag kan riktigt känna hur det känns att sitta där och vänta. Och vänta. Och vänta. =)

    SvaraRadera